Monday, July 9, 2012

Sünnipäeva tähistamine koos surfamisega


No tänase tähtsa päeva puhul võin ju elu esimest korda ka mina tiimi lehele sissekande teha J.



Nagu ikka õiget sünnipäeva pidada tuleb, siis selle aasta päevade arvuks, koos tänase sünnipäeva päevaga, tuleb kokku lausa 5 päeva. Neljapäeval sõpradega vapralt alustatud, kuid reede juba väga oodatud, kuna sedakorda lubas kogu surfitiim famiiliadega kohale tulla, kuna varem oli Pärnumaal Läänemaa piiril „Paradiisis“ käinud ainult Evelin. Ma tagasihoidlikult ikka olin oma maakohast rääkinud, et seal minu arvates ja kogemusega ikka saab surfata. Ette juba oli vaikselt murelikult vaadatud, et kas seda tuulepoissigi lubab aga lubas kuni 12m/s. Loomulikult ilmateade lubas ainult vihma, pilvi ja äikest.

Kuna suvekodu poolsaare koduõue ümbritseb meri, kust ka kohe peale saab, kama kokku panna ja hoida ning ka samal rannal ka õhtul sauna, siis lootsin vaikselt, et ikka koht meeldib ja sobib surfamiseks. Mulle on muidugi sobinud aga teistest ju ei tea. A ja muidugi saab alati ise võrkudega püütud, suitsutatud, otse ahjust, sooja kala ka J.

Sai siis reedel ja laupäeval merele plaanitud, kus mõlema päeva peale mitu korda saigi peale mindud ning ilus tuuleke puhus. Peale saime paari päeva jooksul siis mina, Evelin, Enely, Kirke, AP ja Madis. No mina pole mingi hull surfar ja vaikselt teen siin enda jaoks edusamme ja ikka sõidan/tiksun ka, kuid meie teised profid kihutasid nii, et tükid taga. Vaikselt mõtlesin ja ootasin, et mis siis öeldakse, et kas sobib või ei.


Tuli Enely merelt ja ütles, et nüüd me enam Dahabi minema ei pea, kuna siin veel parem, kui seal. Ja siis tuli AP ja ütles, et kiidab koha heaks, et kui tal oleks oma kama kaasas olnud (teine oli minemas Muhu väina regatile ja sõitis Evelini kamaga) oleks ta teinud isiklikud kiirusrekordid. Selle peale ütles keegi, et kui juba AP koha heaks kiidab, siis peab ikka tõeliselt hea koht olema J.  Ja nagu selgus, siis sealsamas olevat Raoul „Papa“ oma seltskonnaga käinud kiiruskatseid tegemas.

Seega nädalavahetus ja sünnipäev igati korda läinud - surfata saime, sauna, suitsukala, ilusat 30 kraadist päikeselist ilma kõikidel päevadel, kadakaid ja merd. Mis sa elult veel tahta oskad. A ja ega keegi enam ära minna ei tahtnudki ja Enely arvas üldse, et nüüd tuleb hakata äri tegema ja maakodu külalistemajakesi välja rentima, kuna paremat kohta surfamiseks annab otsida J. Madis aga pakkus end suveks valvuriks, et saaks seal olla.


Kokkuvõttena olgu veel öeldud, et minu kama ribadeks sõidetud, katki nii laud kui puri. Aga mis sellest, parandab ära ja elu on ikka lill J.

No comments:

Post a Comment